Bel: +31 162 714 450
Logo D-Side Telecom

Professionele, betrouwbare en flexibele online telefonie oplossing met een Cloud PBX van D-SIDE

Cloud PBX

Met Cloud PBX staat de telefooncentrale online en hiermee kunt u niet alleen telefoongesprekken voeren en meerdere telefoontoestellen met elkaar verbinden, maar u geniet ook van enkele extra functies zoals; communiceren via live chat, WhatsApp, Facebook, sms en videoconferenties. Zo kunt u gemakkelijk een professionele receptie, keuzemenu of servicedesk inrichten. Met deze zakelijke telecomoplossing kunt u beter bereikbaar zijn via de verschillende communicatiekanalen en laat het u toe professioneel te communiceren met uw klanten en partners om effectiever samen te werken. Daarnaast kunt u met Cloud PBX makkelijk schalen naar de grootte en behoefte van vrijwel elk bedrijf, van eenmanszaak tot een multinational. Er is geen fysieke installatie meer op kantoor, aangezien alles zich op online servers bevindt, u heeft dus overal waar u over een internetverbinding beschikt toegang tot deze online dienst.

Onbeperkt aantal toestellen

Zo groeit deze online telefooncentrale mee met uw bedrijf.

Controle over de callflow

Een juiste callflow zorgt ervoor dat er geen oproepen verloren gaan en de beller zo snel mogelijk de juiste persoon aan de lijn krijgt.

Communiceer via meerdere kanalen

Communiceer naast telefonie ook via live chat, WhatsApp, Facebook, sms en videoconferenties

Schaalbaar en flexibel

Ideaal voor eenmanszaak, kleine (thuis)kantoren of grote multinational.

Een Cloud PBX installatie op maat van
D-SIDE

D-Side Telecom ontzorgt u met flexibele zakelijke communicatieoplossingen, zoals Cloud PBX. Wij adviseren u graag over de uitgebreide mogelijkheden van een Cloud PBX oplossing, en verzorgen de volledige installatie en inrichting. Wij helpen u bij aanvraag en portering van telefoonnummers, de inrichting van de online telefooncentrale die past bij uw organisatie. We stellen de toestellen en apparaten in zodat deze gekoppeld zijn aan de gewenste communicatiekanalen zoals telefonie, chat, sms, etc. Er wordt gezamenlijk een callflow opgesteld en ingericht. En indien gewenst kan er een koppeling gemaakt worden met een ERP- of CRM-pakket, zo heeft u snel toegang tot de gegevens van uw klant tijdens de communicatie.
Cloud PBX voor callcenter

Veel gestelde vragen over Cloud PBX

De term ‘Cloud’ betekent dat de dienst zich online bevindt, in de cloud. PBX staat voor Private (Automatic) Branch eXchange, wat weer betekent dat een telefooncentrale door een bedrijf privé gebruikt wordt.

Een Cloud PBX oplossing is een online telefooncentrale die o.a. gebruik maakt van VoIP om telefoongesprekken te voeren via een internetverbinding, maar het ook mogelijk maakt te communiceren via live chat, WhatsApp, Facebook, sms en videoconferenties. Cloud PBX wordt ook wel een Unified Communications oplossing genoemd.

U bent altijd en overal bereikbaar via uw zakelijke nummer. Of u nu met de mobiele telefoon, vanuit kantoor of thuis belt, de ontvanger krijgt steeds enkel uw zakelijke nummer te zien.

Om gebruik te maken van Cloud PBX heb je een goede internetverbinding nodig. Daarnaast een apparaat dat verbinding kan maken met het internet zoals een computer, smartphone of speciale VoIP-telefoon.

Cloud PBX is zeer flexibel in te richten, medewerkers kunnen vanaf elke locatie met internetverbinding bellen en gebeld worden, zeer handig voor thuiswerkers of bedrijven met meerdere vestigingen. Daarnaast is Cloud PBX schaalbaar met geavanceerde functies, zoals gesprek doorschakelen, voicemail naar e-mail, en conference calls. En je kunt eenvoudig meer gebruikers toevoegen of verwijderen naar behoefte.

Wil je meer weten over Cloud PBX?