Home » Cloud PBX
Zo groeit deze online telefooncentrale mee met uw bedrijf.
Een juiste callflow zorgt ervoor dat er geen oproepen verloren gaan en de beller zo snel mogelijk de juiste persoon aan de lijn krijgt.
Communiceer naast telefonie ook via live chat, WhatsApp, Facebook, sms en videoconferenties
Ideaal voor eenmanszaak, kleine (thuis)kantoren of grote multinational.
De term ‘Cloud’ betekent dat de dienst zich online bevindt, in de cloud. PBX staat voor Private (Automatic) Branch eXchange, wat weer betekent dat een telefooncentrale door een bedrijf privé gebruikt wordt.
Een Cloud PBX oplossing is een online telefooncentrale die o.a. gebruik maakt van VoIP om telefoongesprekken te voeren via een internetverbinding, maar het ook mogelijk maakt te communiceren via live chat, WhatsApp, Facebook, sms en videoconferenties. Cloud PBX wordt ook wel een Unified Communications oplossing genoemd.
U bent altijd en overal bereikbaar via uw zakelijke nummer. Of u nu met de mobiele telefoon, vanuit kantoor of thuis belt, de ontvanger krijgt steeds enkel uw zakelijke nummer te zien.
Om gebruik te maken van Cloud PBX heb je een goede internetverbinding nodig. Daarnaast een apparaat dat verbinding kan maken met het internet zoals een computer, smartphone of speciale VoIP-telefoon.
Cloud PBX is zeer flexibel in te richten, medewerkers kunnen vanaf elke locatie met internetverbinding bellen en gebeld worden, zeer handig voor thuiswerkers of bedrijven met meerdere vestigingen. Daarnaast is Cloud PBX schaalbaar met geavanceerde functies, zoals gesprek doorschakelen, voicemail naar e-mail, en conference calls. En je kunt eenvoudig meer gebruikers toevoegen of verwijderen naar behoefte.